/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F52851f882f5c3f99d4067a57c3d5b3f5.jpg)
Морози будуть не страшні: які деталі в авто потрібно перевести у зимовий режим
Ви дізнаєтесь:
В зимову пору року водії часто стикаються з проблемою намерзання льоду на щітках склоочисників. Через це їх робота стає неефективною. Але, виявляється, цієї проблеми можна уникнути, якщо перевести склоочисники в зимовий режим.
Главред вирішив розібратись, як працює зимовий режим двірників.
Для чого потрібен зимовий режим склоочисників
Ampercar розповідає, що з настанням стійких морозів однією з найпоширеніших проблем є обмерзання щіток двірників, які не можуть якісно очищати скло, залишають розводи. Крім того, вони можуть подряпати поверхню, а спеціальне прогрівання може зайняти до пів години.
Щоб уникнути тривалого очікування, деякі виробники додали спеціальний зимовий режим для двірників. Ця функція не лише допомагає позбутися льоду швидше, але й захищає щітки від пошкодження.
Як перевести двірники в зимовий режим
Варто зауважити, що у зимовому режимі склоочисники не ховаються під капотом, а фіксуються в точці, розташованій вище за звичайну. Так вони опиняються в зоні, де потік теплого повітря від пічки максимально активний. Завдяки цьому лід сходить значно швидше, і щітки приходять у робочий стан майже одразу.
Спосіб переведення режиму відрізняється залежно від моделі авто. На деяких машинах достатньо легкого дотику до важеля, тоді як в інших ця опція може бути прихована глибоко в сервісних налаштуваннях.
Зимові налаштування для форсунок
Також у зимовий режим можна перевести і форсунки склоомивача. Для цього досить повернути спеціальний регулятор на зворотній стороні форсунок приблизно на 180 градусів за допомогою викрутки.
Після цього рідина не розпилюватиметься, а виливатиметься тонкими струменями на скло. Це збереже працездатність системи навіть у сильний мороз.
Читайте також: