MY.UAНовини
Андрій Осіпов, Держкіно: Одномоментно на ринку з’явиться величезний обсяг фінансів. Це може породити низку проблем
Андрій Осіпов, Держкіно: Одномоментно на ринку з’явиться величезний обсяг фінансів. Це може породити низку проблем

Андрій Осіпов, Держкіно: Одномоментно на ринку з’явиться величезний обсяг фінансів. Це може породити низку проблем

Новий голова Державного агентства України з питань кіно Андрій Осіпов — про кроки для популяризації українського кіно за межами країни внутрішні проблеми є у Держкіно.

В травні 2025 року головою Держкіно призначилиАндрія Осіпова — продюсера, письменника і на той момент керівника Одеської кіностудії. І вже на початку осені він анонсуваввеликі зміни в кіногалузі, зокрема, затвердження сталого фінансування українського кінематографу; п'ять нових форм державної підтримки кінематографії; надання Державному агентству України з питань кіно спеціальний статус. Також окрему увагу приділено реформуванню Експертної ради з держпідтримки кінематографії, яку раніше критикували за непрозорість і надмірний вплив одних і тих самих експертів.

Восени ж стало відомо про ініциативу Президента про створення 1000 годин українського контенту та рекордне фінансування культури загалом, і кіногалузі зокрема, у 2026 році. 

«Детектор медіа» поговорив з керівником Держкіно про бюджети, українські фільми в прокаті кожен тиждень та ймовірні наслідки вливання великих сум для всій індустрії. 

— Державне агентство України з питань кіно було найбільшою інституцією в країні, яка фінансувала продукування фільмів. Це відбувалося через конкурс кінопроєктів, під час якого експертна комісія визначала кращих. чи знаєте ви, яким буде бюджет-2026 на виробництво і розповсюдження фільмів і коли відбудеться наступний конкурс кінопроєктів?

— На кіновиробництво у 2026 році за проєктом бюджету закладено трохи більше як 91 млн грн (розмова відбулася до прийняття нового бюджету, деталі про який ви можете прочитати тут«ДМ»). При такому фінансуванні Держкіно не зможе провести конкурсний відбір (пітчинг) кінопроєктів у наступному році.

Що це означає? І як бути з розмовами про бюджет на виробництво в розмірі 1,5 млрд грн?

— 1,4 млрд. Про них ішлося в жовтні під час засідання комітету Верховної Ради з питань гуманітарної політики. Зокрема, Павло Сушко послідовно відстоює інтереси кіно. Також багато членів комітету висловили свою підтримку і принципові позиції. Так, парламентський комітет одноголосно підтримав позицію Держкіно. Я щиро вдячний кожному народному депутатові. Проте зусиль гуманітарного комітету виявилися поки недостатньо, щоб ці зміни були внесені до парламентської зали для голосування.

У цій ситуації важливо, що Держкіно має підтримку. Однак зараз ми мусимо оцінювати це лише як фактор української політики, а не як фінансовий результат. Міністерство культури України запропонувало інше рішення і воно є прийнятним для Держкіно. Яке саме — хай як мені не кортить вам відповісти, скажу наразі лише так: почекаймо офіційних документів від Уряду.

Першість у комунікації з цих питань по праву належить Міністерству культури України. Мені приємно бути частиною великої програми щодо фінансування української культури, яка реалізується за ініціативи Президента України. Це більш як 4 мільярди, які залучені з-за кордону на мирні ініціативи. 

— Яку роботу над помилками ви робили після попередньої очільниці Держкіно Марини Кудерчук? Що саме ви поміняли в минулій системі?

— Думаю, що не я маю оцінювати роботу попередніх керівників. Питання лежить в площині етики. В кожного був свій період керівництва, свої переваги та недоліки. Першочерговими своїми задачами я бачив відновлення лідерства Держкіно у своїй галузі та в культурі загалом, а також лідерські позиції очільника агенції у кіноспільності. Також важливим було повернути єдність і припинити конфлікти. Також потрібно об’єднати команду та повернути повагу. Зараз офіс голови Держкіно є відкритим. І тут, у цьому кабінеті, де ми проводимо інтерв’ю, побували, напевно, всі українські кіновиробники, які хотіли побачитися зі мною й обговорити нагальні питання.

Також за перших два місяці ми провели більше як 100 індивідуальних і колективних зумів із командами кінопроєктів, які зараз у роботі. До багатьох кіновиробників я приїхав на знімальний майданчик, щоб їх підтримати. Також намагаюся у вільний час відвідувати кіноподії — прем’єрні покази, фестивалі, тематичні заходи тощо.

Намагаюся дбати про міжнародну співпрацю: у нас добре склалися відносини з German Films (національний інформаційно-консультаційний центр Німеччини з просування німецького кіно по всьому світу), CNC (Національний центр кінематографії Франції), з кіноустановами Великої Британії, Польщі, країн Балтії. Також наша команда має співпрацю з EFAD, EFARN, Eurimages. Держкіно мало цього року партнерську фінансову співпрацю як співорганізатор Варшавського кінофестивалю, що також є новим.

Я сам український продюсер, і проблеми, з якими стикаються українські кінематографісти, мені зрозумілі. Я прийшов на посаду голови Держкіно прямо зі знімального майданчика: 28 травня був завершальний день знімального періоду фільму «Довженко» Одеської кіностудії, а 30 травня було рішення уряду про моє призначення. Раніше я мав вільне продюсерське життя, але зараз я держслужбовець.

— Відтак ви знаєте, що наріжна проблема якості сучасних українських фільмів — це не так брак талантів, як брак грошей — бюджети фільмів, зокрема на дебютні проєкти (а це всього 15 млн грн), дуже малі, щоб вимагати якісного продукту з сучасними цінами та з постійним зростанням курсом долара. Ви — багаторічний  керівник Одеської кіностудії, знаєтеся на потребах кіновиробництва. Чи ви можете вплинути на цю проблему на посаді тепер вже керівника Держкіно і як загалом цю проблему можна розв’язати?

— Деякі підходи з практики Держкіно потребують удосконалення. Наведу простий приклад: на мою думку, не може існувати одного типового договору для повнометражного, анімаційного чи документального фільму. Це все різні кінопродукти й, відповідно, в них різні умови виробництва. Тому й договори мають бути різні. Також підлягають коригуванню й осучасненню значна кількість процедур і нормативів.

Ще однією проблемою є строки виробництва. Річ у тім, що склалася практика, коли продюсери самостійно визначали початок і завершення виробництва. Ці терміни час від часу переносили, й така практика Держкіно зазнає критики з боку державних органів. Але. Наступного року на кіновиробництво планується сума у розмірі понад 1 мільярд гривень.

— Ви маєте на увазі 1 млрд із тих 4 млрд з ініціативи Президента України «1000 годин українського контенту»?

— Саме так. Кінематограф буде значною і важливою частиною цієї великої програми. Це означає, що одномоментно на ринку з’явиться величезний обсяг фінансів, буде значне пожвавлення в нашому секторі економіки. Це може розігріти ринок, призвести до збільшення цін, зумовити дефіцит кадрів і породити низку інших проблем. Тому задача Держкіно — а Держкіно є органом, який реалізує політику в сфері кінематографії, — усунути ці проблеми, спрогнозувати ризики та вжити реальних заходів. Тобто потрібно розподілити проєкти так, щоб вони запускалися не одномоментно, не перевантажували сферу. Має існувати підхід, який розвиває сферу. У нас має бути стабільний процес, який забезпечує діяльність протягом року. 

— Тобто Держкіно буде вказувати продюсерам, коли починати проєкти?

— Так, це було б відповідально. Сподіваюся, що ми матимемо для цього важелі. Також, я впевнений, що переважна кількість продюсерів зрозуміють важливість такого регулювання. Якщо проєкт знімається в літній період, то Держкіно не байдуже, це буде червень чи серпень. Через те, що це питання економічної безпеки в галузі. Бо якщо одномоментно запустяться 15—20 великих українських проєктів із бюджетами 30—40 мільйонів — це спричинить кризу. Наш обов’язок адекватно реагувати.

— Такого ще не було в українському кіно за часів Незалежності. Вважаєте це можливим?

— Так, бо обсяги фінансування щороку збільшуються. Наприклад, наступного року Мінкульт планує спрямувати доволі значну суму.

Ще одним викликом є українські релізи. Вже цього року на стадії завершення — близько 50 українських фільмів. Зважте, що в році 52 тижні. Таким чином зараз український ринок повинен мати 26 повнометражних фільмів для кінотеатральної мережі, щоб дати кожному фільму по два тижні. До цього логічно додасться ситуація на ринку з іноземними фільмами та з фільмами, які знімали без держпідтримки.

— Але ж у нас вільний ринок і є конкуренція, це нормально...

— А ви бачили, щоб продюсер, який за власні кошти виробив два фільми, поставив їх в один тиждень? Ні. Бо він не хоче сам із собою боротися. А чому держава має поборювати сама себе? Ми зобов’язані зробити фільми успішними, правда? Це частина нашої політики. Не просто показати й усе. Ми зобов’язані дбати про їхню успішність.

Адже 50% із наданої на виробництво фільму державної субсидії мають бути повернені на спецрахунок Держкіно. І це може статися лише внаслідок успішності цього фільму. Наш спецрахунок має два призначення: популяризація українського кіно та реінвестування в кіновиробництво. Тому чим успішніший конкретний фільм, тим більше грошей повернеться назад у кіносферу, і тим більше ми знову можемо надати підтримки фільмам і подіям надалі.

У Німеччині, до прикладу, не регулюють, і там зараз украй складно знайти приватні кошти на німецький фільм. Продюсери не хочуть давати гроші, бо з німецького прокату повернути кошти проблематично. Доходить до того, що певна частина фільмів узагалі не може потрапити в прокат.

— В Україні ситуація ще гірша, бо для кінобізнесу і прибутковості фільмів бракує екранів...

— Так, тут ви праві. Але говорячи про кількість екранів, ми говоримо про економічну ємність ринку. Це складна багаторічна проблема, яку також треба розв’язувати. Але зараз я про дещо інше. Я б не хотів, щоб зараз в один вікенд виходило в кінотеатрах п’ять національних фільмів. Бо це взаємопоборювання. Це в українських реаліях ситуація, за якої програють усі, і передусім державні інтереси. 

Демократія — не означає вседозволеність, і демократія — не означає ухилення від відповідальності. Коли держава бачить, що є проблема, чиновники зобов’язані вживати заходів регулювання, а не просто говорити: хай виживе сильніший.

Кінематограф є високоризикованим бізнесом. Навіть за ідеальних умов існує ризик провалу фільму. Відтак від успішності чи неуспішності фільму дуже багато залежить. Компанія, навіть та, яка міцно тримається на ногах, може зазнати величезних збитків, якщо один, два, три проєкти поспіль виявляться неуспішними.

Цього року я провів декілька зустрічей з українськими продюсерами, і ми про це відверто говорили. Частина має думку, що ринок має себе сам врегулювати. Не думаю, що вони мають рацію. Якраз ця осінь є показовою. І за наслідками планую ініціювати спеціальне засідання Ради з державної підтримки кінематографії. Скоріш за все це буде у січні.

— А що ви маєте на увазі під словами «показова осінь»?

— Осінь показова, бо в нас кожного тижня є український реліз. Кожного тижня. Це, звісно, обнадіює. Але цю ситуацію слід вивчити, проаналізувати, зробити економічно обґрунтовані висновки. Звісно, я радію новим українським фільмам, і я хотів би, щоб таких показів було більше. Але, однак, я також відчуваю, що якщо в українському кінопрокаті буде безлад, це, зрештою, нашкодить кожному конкретному учаснику. Зрозуміло, що представники приватного сектору, в силу своїх внутрішніх інтересів, не дивляться на ситуацію глобально. І це природно. Тому саме задача Держкіно — про це подумати й спланувати реальні дії... 

— А які саме? Чи могли б ви трохи докладніше про це розповісти?

— Наша команда має певні плани про зміни до законодавства в частині регулювання кінотеатральної діяльності. Частина з них нещодавно ухвалена. Однак зараз зарано озвучувати плани. Я маю провести цілу низку консультацій із головним профільним міністерством, Комітетом Верховної Ради з гуманітарної та інформаційної політики, Мінфіном, дистриб’юторами, продюсерськими компаніями та кінотеатрами, громадськими об’єднаннями. Також для мене важливою є позиція Ради з державної підтримки кінематографії та Громадської ради при Держкіно. Робота вже триває і триватиме ще декілька місяців.

— Як ви думаєте, чи справді треба українським продюсерам повертати 50% державної підтримки. У нас поодинокі випадки виходу фільмів у «нуль», а прибуткових стрічок мінімум.

— 2024-й і 2025-й роки продемонстрували успішність українських фільмів, які зібрали значний бокс-офіс, і навіть цієї осені вже є фільми з успішними бокс-офісами. Але я хочу сказати й про інше: Держкіно — це не тільки фонд, який фінансує кіновиробництво. Це ще плюс 20 важливих державних функцій. На зустрічі кінематографістів з міністеркою культури Тетяною Бережною я виступив зі спеціальною презентацією, на якій показував функції Держкіно та взаємодію всередині влади. На мою думку, український ринок розвивається, розвивається міжнародна дохідність компаній, і є гарні результати, які дозволяють стверджувати, що успішність українських фільмів буде зростати.

— Питання, як формувати діяльність Держкіно, виникли ще 2011 року, коли була запроваджена так звана «продюсерська система». Можна спиратися на французький досвід і роботу СNC, де регулювання кіно йшло під парасолькою французькості з популяризацією та захистом саме французької кінематографічної спадщини, а можна йти шляхом американського кіно з його національними та бізнесовими свободами. В Україні був утворений напрямок «Патріотичного кіно», в межах якого траплялося багато спекуляцій. Як ви думаєте продовжувати цей напрямок?

— Прекрасно сформульоване запитання. Знаю, що Міністерство культури України зараз веде доволі глибинне дослідження за допомогою Міністерства молоді та спорту, з залученням громадських діячів, щодо визначення напрямків, сенсів культурної діяльності, зокрема виробництва кіно. Я волів би дочекатися їх результатів. Ті попередні результати, які я бачив, цікаві, і я не можу зі всім погодитися, однак мушу визнати, що це хороший підхід — колективно подумати над тим, що має фінансувати держава і в чому має бути прерогатива Держкіно.

Звісно, я хотів би, щоб не Держкіно регулювало тематику, а самі продюсери відповідально обирали потрібні суспільству кінопроєкти, і ми би фінансували таланти, а не теми. 

Є ще одне застереження, про яке обов'язково треба сказати: я боюся, що тоді, коли ми будемо мати жорсткі владні вказівки щодо тематики, ми можемо зіткнутися з проблемою відсутності достатньої кількості сценаріїв для реалізації всіх тем. Тому всі ці дослідження відносно тематики треба розглядати як плани на середньострокову і довгострокову перспективу. І потрібно не руйнувати працюючого, хай і не досконало, але працюючого. Кіно - це та діяльність, де нав'язування, втручання може завдати більше шкоди, ніж захистити державних інтересів. Тому тут найкращий шлях - це партнерство.

Я вірю в українськість і патріотичність наших продюсерів. Я переконаний, що вони більшою мірою самостійно здатні визначати напрями розвитку. Державна роль мусить бути в коригуванні і чіткому визначенні бажаних напрямків. Допускаю, що коли державна підтримка надається за першою формою (де є державне замовлення до 100% фінансування) - там справді можливий прояв більш категоричного державного впливу.

Взагалі-то термін "Патріотичне кіно" зараз настільки затерли, що, якби ми спитали 10 українських продюсерів про нього, отримали б 10 різних відповідей. А якби запитали про це у глядачів, то  отримали взагалі доволі сумбурну картину. Тому я би вже не використовував цей термін. Невже, якщо фільм зроблений не за кошти Держкіно або не в рекомендованій Мінкультом тематиці, то це є підставою вважати його непатріотичним? Я думаю, що будь-яке кіно, яке вироблено в Україні, і не порушує національних інтересів, не закликає порушувати територіальної цілісності, не містить закликів здатися на милість ворогу - воно вже є патріотичним. Я щиро захоплююсь та дякую продюсерам і знімальним групам, які попри надзвичайно складні обставини продовжують виробництво українських фільмів.

У Держкіно є ще один з прямих обов’язків — популяризація українського кіно за межами України, і цьому була присвячена чимала кількість акцій по всьому світу. З останніх була на Талліннському кінофестивалі ініціатива Standing With Ukraine, що проводилася спільно з естонцями. Розкажіть, будь ласка, хто був її ініціатором? І чи є загалом стратегія презентації України на міжнародних кіномайданчиках?

— Щодо Таллінну та ініціативи Standing With Ukraine — ініціатива виходила від директорки кінофестивалю Тііни Локк, а вона є величезним симпатиком України, і робить дуже багато для нас. Я вдячний їй за цю ініціативу. Цією подією з українського боку займалася компанія Fresh Production, а з естонського Асоціація українських організацій в Естонії. Крім того, в офіційному слогані 29-го Талліннського міжнародного кінофестивалю був прописаний заклик на підтримку України. З приємністю хочу повідомити, що ми домовились з Тііною Локк про те, що, можливо, Україна поглибить свою участь у організації Талліннського кінофестивалю, і ми спробуємо наступного року зробити спеціальний приз від України. Це буде достойна форма, аби подякувати кінематографістам зі всього світу, які підтримують Україну.

Талліннський кінофестиваль також запропонував освітню програму в сфері кінематографії для українських дітей середнього і старшого шкільного віку. І зараз це питання обговорюється в Міністерстві культури, і якщо буде погоджено, то розпочнеться з того, що декілька українських вчителів пройдуть підготовку і надалі зможуть цю програму впроваджувати в Україні. Впевнений, що лідерську функцію в цьому процесі відіграватиме Міністерство культури, при участі Міністерства освіти і науки України, а рушієм і одним з виконавців стане Держкіно.

Я вже згадував Варшавський кінофестиваль, у якому цього року була фінансова участь України - на банері фестивалю стояв логотип Держкіно. Я вважаю, що це новела і дуже гарна справа, яку треба продовжувати. І найближчою для нас подією в цьому сенсі є, звичайно, Берлінале. Після чого, зрозуміло, будуть і Канни, і Карлові Вари, і так далі.

— Це буде відбуватися в межах прописаної стратегії?

— Поки що це не стратегія, а добрі наміри. Бо стратегією називається те, що написано і затверджено, а я не настільки самовпевнений, щоби свої плани одразу оголошувати стратегією. Знаю, що є наміри у владі та запит від громадськості ухвалити повноцінну стратегію у кінематографі. В мене зараз є певні погляди і підходи. Я менш як пів року очолюю Держкіно, тому зараз лише опановую владні механізми. Мені здається так: співпраця з керівництвом Венеційського, Варшавського і Талліннського кінофестивалів є успішною, і її можна масштабувати.

— Очевидно, говорячи про культурну дипломатію України в світі, є ризик зіткнутися з таким феноменом, як «утома від війни» на четвертий рік після повномасштабного вторгнення РФ на територію України. Як ви плануєте адаптувати програму, аби зацікавити не лише наших союзників, але і умовно нейтральні країни?

— Переважна частина фестивалів класу «А» для України не є теплою ванною. Ми не можемо вимагати особливого ставлення до себе. Лише там, де бере участь Україна, можемо просити виключити продукт, створений за авторства країн, що вчиняють агресію по відношенню до нас — Росії та Білорусі. І коли наші вимоги задовольняють - це вже не мало. Але не скрізь це вдається досягнути. Інколи доводиться приймати непрості рішення про доцільність участі України у кіноподії там, де беруть участь кінематографісти цих країн. Навряд чи варто лякатися триколірної ганчірки на фасаді певного кінофестивалю і відмовлятись від участі у світових кіноподіях. Кожного разу є вибір: чи ми маємо заявляти свою позицію чи саботувати подію. Відкрита критика організаторів фестивалю - це образа на їх адресу. Тому треба намагатися впливати на них, але при цьому вибирати тональність звернення.

Слова щодо «втоми від війни» від європейців я чув неодноразово. Я весь час про це міркую. Особливо ця «втома» була відчутна на Венеційському кінофестивалі. Здається, всі, хто був з української делегації, це на собі відчули. Проте, заради справедливості, слід сказати, що жодного разу "втома" не прозвучала на офіційному рівні. Це, знаєте, швидше враження, яке складається за кількома факторами: які фільми відбираються і до яких програм, як складаються розклади кіноподій, як виставляють графіки і години українських раутів тощо. От по цьому можна зробити висновок, і він поки має побутовий рівень. Так, є певна проблема. Думаю, що практично всі діячі в сфері культури готуються до зміни своїх підходів.

Славні українські кінематографісти вже не раз демонстрували, що вміють працювати і в умовах тоталітарного режиму радянської доби, і підлаштовуватися в буремні часи, які мали в перші роки незалежності, і створювати кіношедеври в сучасних умовах.

Зараз я вважаю, що є розквіт українського кіно і впевнена тенденція до швидкого розвитку.

— Тоді останнє питання про саму ініціативу «1000 годин українського контенту». Вона передбачає, що Держкіно отримає фінансування на створення фільмів на тему «документування воєнних злочинів». Чи стосується це винятково документального кіно, чи може бути й ігрове? І скажіть, будь ласка, як ви бачите роботу Держкіно над таким завданням, адже окремо передбачена участь у створенні продукту і Міністерства культури, й Українського культурного фонду?

— Хороше питання. Так, за задумом Президента України, міжнародні кошти, які надаються на мирні культурні ініціативи, мають піти і на створення кіно. Безпосередня реалізація цього проекту буде покладена на Міністерство культури. Основні нормативно-правові акти для реалізації цього проекту вже готові, і я, як очільник Держкіно, беру участь у розробці нормативних актів і у розробленні планів реалізації програми. Ми готові. Якщо Парламент і Уряд підтримають. 

Знаковим є те, що в частині кіновиробництва до фінансування плануються всі види кінопроектів: починаючи від дитячого і авторського кіно, і завершуючи копродукцією, глядацьким кіно, телесеріалами та анімацією. Підтримка усіх цих видів кінематографії передбачена в проектах нормативних актів. Треба зазначити, що згадана програма стосується не тільки аудіовізуального контенту, а й передбачена широка і значна підтримка театрального мистецтва, музики, книговидавництва тощо.

Це серйозне і вкрай потрібне фінансове вливання, ініціатива щодо всієї української культури. Програма буде велика, надзвичайно цікава, і я хотів би, щоб вона реалізовувалась. Які тут застереження? У будь-якого нового процесу неминуче є дитячі хвороби. Це нові виклики. Таких проектів в Україні ще не було, тому складнощів, безумовно, уникнути буде неможливо. Що можуть зробити українські митці? На мою думку - допомогти і підтримати. Бо, якщо чесно, ми усі дуже добре вміємо бути "проти", але тоді, коли нам треба бути «за», починаються коливання – по типу "буду проти, раптом у них щось не вийде". Тому мені хотілося, щоби українська культура була консолідована і дала кредит довіри цьому проекту. Це, на мою думку, більш розумно і далекоглядно, це більш відповідально. Тож, почекайте з критикою, ще встигнете. Пропонуємо дочекатися представлення проєкту від Віце-прем’єр-міністра з гуманітарної політики - Міністра культури України Тетяни Бережної, аби мати ґрунтовне розуміння його концепції та параметрів і вже після цього предметно говорити про механізми реалізації. Щиро дякуємо кінематографістам, які активно долучаються до фахового обговорення, надають пропозиції та відповідально допомагають у напрацюванні рішень. Мене надихає, що Держкіно має важливу і одну з основних позицій в реалізації цієї програми. З початку цього року Держкіно входить в підпорядкування Мінкульту. Команда Держкіно буде допомагати. 

Однак, поряд із цим, мені би дуже хотілося, щоб у Держкіно були самостійні програми держпідтримки. І я буду це послідовно відстоювати. При цьому в нас немає суперечностей з командами Міністерства культури чи Офісу Президента - ми дивимось в одному напрямку. Тільки єдине, що ми потрапили в перехідний рік. І ось наслідки - такий обмежений бюджет Держкіно. Але переконаний, що в найближчі періоди це виправиться. І, звісно, я радію, що наступного року буде значне фінансування кіногалузі.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
У Парижі стартував фестиваль «Україна, подих свободи»
УкраинФорм
2025-12-11T01:36:36Z
Історія "Чарлі та шоколадної фабрики": як народжувався світ Віллі Вонки у трьох фільмах
24tv
2025-12-10T22:33:04Z
Одразу дві українські стрічки у топах Netflix: найпопулярніші фільми, які зараз дивляться усі
24tv
2025-12-10T21:39:07Z
Що подивитися після роботи: 4 серіали, які допоможуть розслабитися
24tv
2025-12-10T21:03:22Z
Досі боляче, – Оксана Білозір розкрила причину розлучення з чоловіком після 33 років шлюбу
24tv
2025-12-10T20:06:34Z
Спадщина Playboy: чому популярний журнал досі викликає суперечки
Фокус
2025-12-10T18:51:52Z
Ісландія відмовилась від участі в Євробаченні-2026
24tv
2025-12-10T18:33:46Z
Пара під час ремонту знайшла дивну картину: у мережі кажуть про рідкісний портрет
Фокус
2025-12-10T18:30:18Z
Sergii Garant відроджує класику: серія каверів на пісні-символи української душі
Storyboom
2025-12-10T18:12:09Z
Intel програла апеляцію проти антимонопольного рішення ЄС, але добилася зменшення штрафу на третину
InternetUA
2025-12-11T02:03:53Z
Різдвяний стіл: скільки українці витратять на 12 традиційних страв
Хвиля
2025-12-11T01:30:39Z
Житло рекордно подорожчало: як змінилися ціни на квартири
Хвиля
2025-12-11T00:30:31Z
Їжа для громад: Будівництво фабрик-кухонь включено до програми відновлення України
Хвиля
2025-12-10T23:30:55Z
Audi передала Italdesign американській компанії, назва якої, ймовірно, вам невідома
Топ Жир
2025-12-10T23:27:07Z
«Зимова підтримка». Уряд продовжив терміни використання 1 тис. грн
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T21:51:51Z
Найбільший виробник велосипедів Giant Group переносить свою штаб-квартиру в США
Топ Жир
2025-12-10T21:27:30Z
Зеленський підписав закон про держбюджет на 2026 рік
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T21:21:49Z
Готуйтеся до гіршого: в "Укренерго" попередили про жорсткі відключення світла
Хвиля
2025-12-10T21:21:34Z
Генасамблея ООН ухвалила українську резолюцію щодо подолання наслідків Чорнобильської катастрофи
УкраинФорм
2025-12-11T04:33:08Z
Палата представників схвалила оборонний бюджет США: для України передбачені $400 мільйонів
УкраинФорм
2025-12-11T03:00:42Z
Штати пояснили, чому на Генасамблеї ООН голосували проти резолюції щодо Чорнобиля
УкраинФорм
2025-12-11T01:57:43Z
Путін грає на слабкостях Трампа: чим особисто американському лідеру вигідна співпраця з Росією
24tv
2025-12-11T01:36:56Z
Америка робить дві фатальні геополітичні помилки — журналіст
TSN
2025-12-11T01:33:23Z
Москва опинилася під атакою безпілотників
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T01:30:12Z
В Україні міністра промисловості та торгівлі РФ заочно засудили на сім років
УкраинФорм
2025-12-11T01:18:16Z
Безпілотники атакували Росію: ймовірно, уражено ТЕЦ та завод
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T01:12:24Z
Демілітаризована зона, вибори та обмеження армії: у CNN розкрили зміст 20-пунктного мирного плану
Фокус
2025-12-11T00:57:56Z
Хотів отримати соцдопомогу: на Житомирщині чоловік став жертвою шахраїв - в чому суть схеми
InternetUA
2025-12-11T02:21:38Z
У США жінка народила дитину в безпілотному таксі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T02:03:54Z
Дрони вночі успішно вдарили по ТЕЦ і хімзаводу у Росії: у яких регіонах
24tv
2025-12-11T01:36:52Z
ДБР затримало на хабарі прокурора з Чернігівщини
УкраинФорм
2025-12-11T00:33:50Z
Затримані десятки авіарейсів, лунають вибухи: Москву та область атакують дрони
Фокус
2025-12-10T23:12:17Z
На Закарпатті сталася пожежа у монастирі московського патріархату
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T22:57:14Z
Літак врізався в автомобіль під час екстреного приземлення на шосе: відео
TSN
2025-12-10T22:21:32Z
Житель Дніпропетровщини побив каструлею односельчанина, аби відібрати у нього PlayStation 4
InternetUA
2025-12-10T22:00:32Z
У Бєлгороді та Воронежі пролунали вибухи: у містах частковий блекаут
Фокус
2025-12-10T21:36:57Z
РФ хоче підняти у повітря Су-75: чи злетить озброєний до зубів гігантський дрон-винищувач
Фокус
2025-12-11T02:21:39Z
Не тільки Ендрю: викрито ще одну королівську особу, яка причетна до скандального Епштейна — хто це
Фокус
2025-12-11T02:06:35Z
Дітей на ТОТ примушують до участі у молодіжних військових організаціях - Лубінець
УкраинФорм
2025-12-11T01:54:28Z
Чому на вікнах багато павуків та що це віщує за народними прикметами
GlavRed
2025-12-11T01:06:25Z
В університетах України з'явиться «нульовий курс»: що це таке
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T00:00:35Z
Влада російського міста закликала мешканців донатити, аби закрити діру у бюджеті
УкраинФорм
2025-12-10T23:18:39Z
Розкриті технічні характеристики американського бойового есмінця USS Paul Ignatius класу Arleigh Burke
InternetUA
2025-12-10T22:12:27Z
11 грудня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T22:03:02Z
На Закарпатті горить монастир московського патріархату
УкраинФорм
2025-12-10T21:48:15Z
У Гаазі розповіли про Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?»
УкраинФорм
2025-12-10T23:36:23Z
Еволюційний "запобіжник": як сивина рятує наші життя
TSN
2025-12-10T22:21:16Z
Бюджет-2026 передбачає розширення програми «Доступні ліки» та підвищення зарплат лікарів
УкраинФорм
2025-12-10T20:09:54Z
Програма безплатного чекапу українців віком 40+. Які обстеження можна пройти
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T19:51:26Z
Пийте воду з чіа натщесерце — будете почуватися в 55 років на 20: дивовижна користь насіння, про яку мало хто знає
TSN
2025-12-10T16:36:58Z
Як коти попереджають господарів про наближення біди: 7 ознак, які не варто ігнорувати
GlavRed
2025-12-10T15:27:39Z
Жінкам нададуть безкоштовне обстеження
Знай
2025-12-10T15:12:53Z
В «Охматдиті» коштом Німеччини оновили відділення інтенсивної терапії новонароджених
Khreschatyk
2025-12-10T15:12:14Z
Поєднання продуктів, про які мовчали дієтологи: як отримати максимальну користь
Знай
2025-12-10T14:51:08Z
Водіїв закликали накрити авто старими ковдрами - простий, але геніальний лайфхак
GlavRed
2025-12-11T03:27:29Z
Чи настає нова доба технологічного ребрендингу?
Топ Жир
2025-12-11T01:27:09Z
Цей легендарний V8 від Pontiac здійснив мрію про центральне розташування двигуна задовго до появи C8
Топ Жир
2025-12-11T00:57:59Z
Каліфорнія запроваджує новий збір для власників електромобілів
Топ Жир
2025-12-11T00:27:32Z
Лондон втомився від багатих іноземців, які ухиляються від штрафів, тому їхні розкішні авто тепер евакуюють
Топ Жир
2025-12-10T22:57:06Z
Nissan має крихітного переможця, і Трамп привернув до нього увагу
Топ Жир
2025-12-10T22:12:27Z
Функція номерного знака за 899 доларів від Afeela може викликати більший інтерес, ніж сам автомобіль
Топ Жир
2025-12-10T21:27:50Z
Лобове скло не замерзне навіть у сильний мороз: народний лайфхак, який працює
GlavRed
2025-12-10T21:27:19Z
Вперше автівки купують в Китаї кардинально змінили свої уподобання щодо машин
Топ Жир
2025-12-10T19:45:03Z
Скільки часу Росії потрібно для захоплення Донбасу: прогноз ISW
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T00:30:05Z
Україну атакують "Шахеди": у повітрі десятки БпЛА, на Полтавщині оголосили радіаційну небезпеку
Фокус
2025-12-10T23:57:32Z
Ворог активізує дії на стратегічному напрямку: військовий розкрив деталі боїв
GlavRed
2025-12-10T22:57:08Z
Російські війська запустили "Шахеди": тривога вже дісталася Черкащини
24tv
2025-12-10T22:39:48Z
У Костянтинівці залишаються 3 990 цивільних
УкраинФорм
2025-12-10T22:21:00Z
Темпи наступу РФ на Донбас виявилися іншими: аналітики розкрили нюанс
GlavRed
2025-12-10T22:06:42Z
Росіян вдалося відкинути, – військовий повідомив про успіхи ЗСУ в Куп'янську
24tv
2025-12-10T21:42:23Z
Де купити ортопедичне взуття для дітей у Києві: кращі магазини та бренди
Мій Харків
2025-12-10T21:36:49Z
Як 100 років тому у Києві відновили автобусне сполучення
AutoCentre
2025-12-10T21:00:03Z
Кельтський гороскоп дерев на 11 грудня 2025 року: день інтуїції, м’якої сили та внутрішнього фокусу
TSN
2025-12-11T01:21:50Z
Рунічний гороскоп на 11 грудня 2025 року: Овнам — ясність, Стрільцям — стабільність, Рибам — новий напрямок
TSN
2025-12-11T01:21:12Z
Відпочинок у повній тиші: у Швеції новий тренд «повільного туризму»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-11T00:00:54Z
Від здивування відкриють рот: що принести замість пляшки вина, коли йдете в гості
24tv
2025-12-10T21:09:10Z
У який день тижня найвигідніше бронювати житло та квитки: гаманець подякує
24tv
2025-12-10T20:33:03Z
Доступна, соковита й святкова: ця риба перевершує лосося і скумбрію
24tv
2025-12-10T20:06:19Z
Той самий, який пекла мама: рецепт домашнього печінкового торта із курячої печінки
24tv
2025-12-10T18:51:36Z
Томати взимку, це реально: експертка розкрила хитрощі врожаю на підвіконні
GlavRed
2025-12-10T18:27:16Z
Як швидко висушити білизну, якщо нема світла та опалення: перевірений спосіб
GlavRed
2025-12-10T17:27:32Z
Експерт Anthropic попереджає про ризики втрати контролю над ШІ
InternetUA
2025-12-11T00:03:08Z
«Зрадники»: українська прем’єра світового хіта The Traitors на Sweet TV
Детектор М
2025-12-10T21:27:04Z
У Росії заявили про "русофобію" в популярній грі Call of Duty
InternetUA
2025-12-10T21:18:59Z
Steam знову працює на Windows 7 завдяки фанатському патчу
24tv
2025-12-10T20:48:41Z
Cyberpunk 2077 святкує 5 років: шлях від провалу до легенди
24tv
2025-12-10T20:12:49Z
Кілограми монет під підлогою: археологи знайшли справжні стародавні "скарбниці", яким 1800 років
24tv
2025-12-10T20:12:21Z
Samsung повідомляє Bentley про серйозну проблему
Топ Жир
2025-12-10T20:12:17Z
Чому реальна ​​ємність повербанків набагато нижча за заявлену
Знай
2025-12-10T19:51:09Z
Google підтвердила хакерську атаку на Android — змініть це налаштування
InternetUA
2025-12-10T19:51:07Z
Калініна - у чвертьфіналі турніру WTA 125 в Ліможі
УкраинФорм
2025-12-11T02:12:00Z
Підсумок матчів Ліги чемпіонів за 10 грудня
ГЛАВКОМ NET
2025-12-10T22:57:58Z
Боруссія Дортмунд не втримала перемогу над Буде/Глімтом
Football.ua
2025-12-10T22:30:27Z
Ювентус забив два голи у другому таймі та обіграв Пафос
Football.ua
2025-12-10T22:21:41Z
Бенфіка із Судаковим та Трубіним не залишила шансів Наполі
Football.ua
2025-12-10T22:09:46Z
Баєр Леверкузен у фінальному відрізку зруйнував спроби Ньюкасла на камбек
Football.ua
2025-12-10T22:06:59Z
Трубін та Судаков допомогли Бенфіці сенсаційно прибити найкращу команду Італії в Лізі чемпіонів
24tv
2025-12-10T22:03:57Z
ПСЖ поділив очки з Атлетіком
Football.ua
2025-12-10T22:03:44Z
Манчестер Сіті здобув вольову перемогу над Реалом
Football.ua
2025-12-10T22:03:07Z