Ви б поклялися, що цей китайський спортбайк за копійки — італійський, і не помилилися б зовсім
Китайські виробники мотоциклів дедалі активніше заявляють про себе на світовому ринку, пропонуючи моделі з привабливим дизайном, хорошою продуктивністю та доступною ціною. Одним із таких гравців є QJMotor, яка представила новий потужний спортбайк SRK 1051 RR.Ключові характеристики нового мотоцикла:Модель SRK 1051 RR є розвитком попередньої SRK 921 RR. Її основою став рядний чотирициліндровий двигун об’ємом 1,051 кубічний сантиметр. Порівняно з 921-кубовим агрегатом, збільшення робочого об’єму досягнуто за рахунок збільшення діаметра циліндра з 73 мм до 78 мм, що дозволило підняти потужність з 129 до 144 кінських сил. Двигун зберіг рідинне охолодження, 16 клапанів та два розподільні вали.Такої потужності недостатньо, щоб конкурувати з топовими супербайками, що розвивають понад 200 к.с., однак її цілком вистачить для отримання яскравих вражень від їзди.Рама мотоцикла виконана за схемою сталевого каркаса (треліс) з використанням алюмінієвих елементів, включаючи односторонній маятник, натхненний рішеннями Ducati. Однак європейський вплив виходить далеко за рамки окремих компонентів.Весь дизайн мотоцикла був створений італійською студією C-Creative, заснованою Джованні Кастільйоні, колишнім керівником компанії MV Agusta. Безпосередньою розробкою керував Едріан Мортон, автор багатьох культових моделей MV Agusta. Результатом став мотоцикл, у пропорціях, обводах та деталях якого легко впізнається рука європейського дизайнера.Мотоцикл отримав багатий набір електронних систем допомоги водієві та якісне компонентне забезпечення. До стандартного оснащення входять двосторонній квакшифтер, контроль тяги, що враховує кут нахилу, круїз-контроль, система контролю тиску в шинах та демпфер керма.