/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb181a93c3d465e377114bfecbf5009df.jpg)
BMW призначила керівника моделі XM відповідальним за розвиток майбутніх автомобілів серії M
У підрозділі BMW M відбуваються ключові кадрові зміни на тлі підготовки до нового етапу розвитку, основним вектором якого стане електрифікація. Основні моменти:Після того, як компанія підтвердила, що наступного рока Мілана Недельковича змінить Олівера Ціпсе на посаді генерального директора, у підрозділі BMW M також призначили нового керівника розробки. На цю роль призначений Олександр Карайлович, який найбільш відомий тим, що курував один з найбільш поляризуючих останніх проектів M — позашляховик BMW XM.Досвід Карайловича в BMW охоплює низку посад, що безпосередньо пов’язані з високопродуктивними моделями та позашляховиками. З листопада 2017 по 2020 рік він очолював розробку похідних моделей серії X та був менеджером проекту XM. Ця модель стала першим самостійним продуктом підрозділу M після M1 1978 року і, безсумнівно, однією з найбільш дискусійних на сьогодні.Карайлович змінює на посаді Дірка Гакера, ветерана, який пропрацював у BMW Group 37 років, останні 11 з яких — у BMW M. Гакер очолював розробку з 2015 року. Під його керівництвом було запущено багато моделей, останньою з яких став новий M5 Touring. Крім технічного нагляду, він брав активну участь у якості інструктора з водіння в програмі BMW Driving Experience.