Genesis показав розкішний та потужний концептуальний універсал
Люксовий підрозділ Genesis презентував унікальний універсал G90 Wingback. Новинка поки що має статус концепту, але за позитивної реакції публіки цілком може стати серійним.
Вперше показаний на заході у Франції, де компанія презентувала “заряджені” GV60 Magma та Magma GT, “м’язистий” G90 Wingback привернув загальну увагу. Тепер Genesis опублікував свіжу порцію фотографій моделі, підтверджуючи, що цей універсал є частиною лінійки суббренду Magma, що розширюється, і може бути реалізований в рамках ексклюзивної програми One of One.
Концепт зберіг постійну платформу G90, включаючи колісну базу 3180 мм, але на цьому подібність закінчується. Замість стандартної задньої частини седана ми бачимо повністю перероблений кузов із повноцінними дверима багажника, агресивним обважуванням, розширеними передніми та задніми крилами.
Серед ключових дизайнерських рішень: гострий передній бампер, масивна решітка радіатора, кутові аеродинамічні елементи на повітрозабірниках, пара плавців уздовж даху замість традиційних рейлінгів, а також виразна задня частина з подвійним спойлером, широким дифузором і широким дифузором. Концепт пофарбований насиченою темно-зеленою емаллю та сидить на 22-дюймових дисках із низькопрофільною гумою.
Салон Wingback оброблений штучною замшею Chamude замість традиційної шкіри. Інтер’єр відрізняється чистим дизайном, красивим рульовим колесом та сидіннями з посиленою бічною підтримкою, прикрашеними контрастним зеленим рядком.
Манфред Харер, голова підрозділу Performance Development Tech Unit, підтвердив, що компанія вже розробляє допрацьоване шасі G90 для майбутньої моделі Magma. Це шасі може стати основою як для Wingback, так і для інших варіантів, забезпечуючи покращену динаміку водіння. Хоча стандартний G90 використовує 3,5-літровий V6 з подвійним турбонаддувом, повноправна версія Magma, швидше за все, отримає щось потужніше – можливо, електрифіковану установку або навіть V8, що дозволить Genesis на рівних конкурувати з BMW M та Mercedes-AMG.