/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F09b00209295043f14557f9e8113b258a.jpg)
BMW Створила Гвинт, Який Забороняє Самостійний Ремонт Автомобіля
У той час як одні автовиробники рухаються у бік спрощення ремонтів та зручності для власників, інші, здається, тихо рухаються у протилежному напрямку. Наприклад, Mercedes намагається полегшити ремонт фар, перейшовши від клею до гвинтів. Тим часом його головний конкурент експериментує з дизайнерською особливістю, яка може значно ускладнити ремонт своїми руками.Як повідомив Autoblog, BMW подав на патентну реєстрацію креслення гвинтів із нестандартними головками, виконаними у формі власного логотипу. Замість традиційних кріплень бренд, схоже, експериментує з пропрієтарними дизайнами, натхненними своїм круглим логотипом із деталізацією на чотири квадранти.У патенті описані чотири різні типи головок, включаючи гвинти під шестигранник, плоскі та закруглені. Кожна з них має форму, що нагадує емблему BMW, розділену на чотири частини. Дві секції заглиблені, а решта — або плоскі, або опуклі, формуючи фігуру, для роботи з якою, ймовірно, знадобиться спеціальний інструмент.На перший погляд, брендовані головки гвинтів виглядають цікаво, особливо якщо використовувати їх на видимих частинах салону або в підкапотному просторі. Але для механіків або власників зі стандартними наборами інструментів вони виглядають набагато менш привабливими. Незвичайний малюнок головки означає, що звичайні інструменти не зможуть її охопити, і кожному, хто сподівається отримати доступ до ключових компонентів, може знадобитися спеціальне обладнання від BMW.Неважко уявити головний біль, який це може спричинити в майстернях. Стандартні набори не підійдуть, і якщо ви не дилер BMW або не відданий ентузіаст, ви, швидше за все, виявите, що вам не вистачає відповідного викрутки для повноцінного ремонту.Не дивно, що інтернет не підтримав цю ідею. Ентузіасти розкритикували її, розцінивши як ще одну перешкоду для власників, які віддають перевагу самостійному обслуговуванню.