/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6c561c8da2a489b6c7d73f8073255d98.jpg)
Цей компактний спортивний автомобіль Honda відчувається як мотоцикл на чотирьох колесах
На дорогах сьогодні навряд чи часто зустрінеш Honda S800 M Coupe, але для шанувальників невеликих та легких японських спорткарів цей екземпляр заслуговує на особливу увагу.Компактний та наповнений характером, купе-версія створювалася з розрахунком на експорт і конкурувала з такими автомобілями, як Austin-Healey Sprite та Triumph Spitfire. За словами експертів, він може бути більш захоплюючим, ніж будь-що в сучасній лінійці Honda.Цей крихітний спорткар буде виставлений на аукціон в Японії цього січня, з можливістю міжнародного експорту. Спочатку створений для бельгійського ринку, він згодом повернувся до Японії, де пройшов детальну реставрацію.Завдяки цій реставрації автомобіль виглядає так само добре, як і у 1968 році, коли він зійшов з конвеєра. Тому не дивно, що очікувана ціна продажу становить від 7 до 9 мільйонів єн (що приблизно дорівнює 44 000 – 57 000 доларів США за поточним курсом).Серцем автомобіля є крихітний 791-кубовий (0.8-літровий) атмосферний рядний чотирициліндровий двигун, потужністю 69 кінських сил у стані “як новий”. Сьогодні ці цифри можуть здатися скромними, але їх було достатньо, щоб розігнати S800 до 99 миль/год (160 км/год). Однак справжня цінність — у відчуттях від керування.Що відрізняє цей двигун, так це його високообертова характер, риса, успадкована безпосередньо від мотоциклетного досвіду Honda. Двигун S800 міг розкрутитися далеко за 8 500 об/хв, а деякі версії, за повідомленнями, досягали 9 500 об/хв. Це маленьке задоволене ревіння, жваве і не боязке червоної зони тахометра.Також варто пам’ятати, що S800 — дуже і дуже легкий автомобіль. Фактично, його вага становить лише 1 587 фунтів (720 кг), тому, безсумнівно, керування ним на гірській дорозі має бути абсолютним задоволенням. З невеликим двигуном поєднується чотириступінчаста механічна коробка передач, що приводить в рух задні колеса.Далі йде дизайн — це невідфільтрована доза шарму 1960-х років. Незважаючи на крихітний двигун, S800 має дивовижно довгий капот, відзначений помітним виступом з боку пасажира. Хромовані деталі присутні скрізь: обрамляють фари, окантовують решітку радіатора та огортають задній бампер. Все це встановлено на чудові невеликі чорні диски, які ідеально відповідають пропорціям автомобіля.