/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F9b4e91ff58ea40b42d4baf5a3d8edb6e.jpg)
Нова технологія шин від Michelin на основі штучного інтелекту може зробити систему контролю тиску застарілою
Світ автомобілів стає все розумнішим, і тепер це стосується навіть шин. На виставці CES 2026 у Лас-Вегасі компанія Michelin представить нову лінійку покришок, які не просто котяться, а й «мислять». Завдяки штучному інтелекту ці розумні шини здатні самостійно контролювати свій знос і надавати зворотний зв’язок про свій стан у реальному часі.Нова система, розроблена спільно з технологічною фірмою Sonatus, здатна аналізувати сигнали автомобіля, такі як інтенсивність гальмування, навантаження, сили в повороті та інші динамічні умови, щоб надавати точну інформацію про стан шин.Відома під назвами SmartLoad та SmartWear, ця система згодом може замінити звичайні технології моніторингу шин. За оцінками Michelin, це зміна може призвести до глобальної економії коштів у розмірі 1,68 мільярда доларів до 2030 року.За словами Michelin, система безперебійно працює зі штучним інтелектом Sonatus Collector і може бути налаштована для різних типів транспортних засобів з мінімальними зусиллями. Важливо, що всі дані про шини зберігаються в самому автомобілі, а не завантажуються в хмару. Таке рішення, ймовірно, сподобається як автовиробникам, так і споживачам, які турбуються про безпеку та конфіденційність даних.— сказав Алі Резгуї, віце-президент Michelin Tire Digital Twin.Щоб проілюструвати, як система працює на практиці, Michelin та Sonatus продемонструють технологію на CES за допомогою Ford Bronco 1970 року, оснащеного системою розумних шин. Відвідувачі зможуть переглядати інформацію про стан шин у реальному часі через додаток Michelin MyTires.