/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F126cf03f01b538ef64b0150ba9952979.jpg)
Скандал з дизельними двигунами Mercedes коштував компанії додатково 150 мільйонів доларів
Біпартійна коаліція генеральних прокурорів штатів оголосила про досягнення мирової угоди з компанією Mercedes щодо її власного скандалу навколо шкідливих викидів дизельних двигунів.За словами офісу Генерального прокурора штату Нью-Йорк, Згідно з висновками коаліції, Mercedes встановлював приховане програмне забезпечення на свої дизельні автомобілі, щоб штучно знижувати рівень викидів під час офіційних державних випробувань. Однак в умовах звичайної експлуатації викиди цих автомобілів могли перевищувати законний ліміт у 30 чи 40 разів.Окрім отримання «сертифікатів на викиди, яких автомобілі насправді не заслуговували», коаліція заявила, що Mercedes вводив споживачів в оману, рекламуючи ці транспортні засоби як «чисті», «зелені» та з «наднизькими викидами».За умовами мирової угоди Mercedes виплатить 149 673 750 доларів, з яких 120 мільйонів будуть спрямовані штатам на цілі «запобігання, зменшення та пом’якшення забруднення повітря».Решта сума у розмірі 29 673 750 доларів є штрафом, який «тимчасово призупинений». В рамках цієї схеми Mercedes отримуватиме кредит у розмірі 750 доларів за кожен автомобіль, який буде відремонтовано, викуплено назад компанією або знято з обігу.Щоб заохотити власників до ремонту, автовиробник повинен запропонувати клієнтам виплату у 2000 доларів за проведення схваленої модифікації системи викидів. Заяви мають бути подані до 30 вересня 2026 року, а виробник розішле поштою інформаційні листи з поясненням програми.
E250 | 2014-2016
E350 | 2011-2013
GL320 | 2009
GL350 | 2010-2016
GLE300d | 2016
GLE350d | 2016
GLK250 | 2013-2015
ML250 | 2015
ML320 | 2009
ML350 | 2010-2014
R320 | 2009
R350 | 2010-2012
S350 | 2012-2013
Mercedes / Freightliner Sprinter (4-циліндровий) | 2014-2016
Mercedes / Freightliner Sprinter (6-циліндровий) | 2010-2016Ця справа наочно демонструє, як технічні рішення, спрямовані на обхід екологічних норм для досягнення комерційних переваг, можуть призвести до серйозних юридичних та фінансових наслідків навіть для найбільших автовиробників. Суми штрафів та механізми компенсації, закладені в угоду, вказують на прагнення регуляторів не лише покарати, але й активно залучити власників до виправлення ситуації, пропонуючи їм фінансові стимули. Подібні прецеденти в автомобільній промисловості продовжують впливати на глобальні підходи до сертифікації, контролю та прозорості щодо реальних показників екологічності транспортних засобів, змушуючи виробників і регуляторів шукати нові рівноваги між продуктивністю, економічністю та дотриманням стандартів.