Держпраці пояснило, у яких випадках роботодавець може відмовити у відпустці
Під час воєнного стану роботодавець може обмежити тривалість щорічної оплачуваної відпустки 24 календарними днями та відмовити у відпустці окремим працівникам. Про це розповідає «Главком» із посиланням на роз’яснення Державної служби України з питань праці.
Щорічна оплачувана відпустка
Роботодавець може обмежити тривалість щорічної оплачуваної відпустки 24 календарними днями та відмовити у наданні невикористаних днів відпустки за попередні роки.
Також закон дозволяє відмовити у щорічній відпустці працівникам, які працюють на об’єктах критичної інфраструктури.
Винятком є відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та для догляду за дитиною до трьох років.
Відпустка без збереження зарплати
Працівник може попросити про неоплачувану відпустку на будь-який строк.
Водночас роботодавець зобов’язаний надати до 90 календарних днів відпустки без збереження зарплати працівникові, який виїхав за кордон або набув статусу ВПО, якщо той звернувся з відповідною вимогою.